woensdag 15 januari 2014

Kan niet wachten...

Nadat de verf op de muren en kastenwand droog waren wilde jongste dochter echt niet langer wachten. Dat er nog plinten moeten komen, deurtjes onder haar bed gemaakt moeten worden en de stoel nog geverfd moet worden maakt haar niet uit. Je kan er nu toch in slapen.
Dus gisteren uit school meteen begonnen met het aankleden van haar kamer.


Een mooi bureau waar ze heerlijk haar huiswerk aan kan maken.


Een kastenwand waar ze heel wat spullen neer kan zetten.
Er komen nog verlichtingstrips onder de planken.


Deze kant van haar kamer had ik nog niet eerder laten zien. De kast moet nog een dun laagje witte verf krijgen. Het blauw en rood is definitief.


Her en der in huis staan nog verschillende spullen die ook een kwastje verf moeten krijgen.
Dit is het nachtkastje van oudste dochter.


En één van haar twee stoelen in haar kamer.
Doe er ééntje te gelijk. Ze moet toch ergens op kunnen zitten.
En nu ga ik eerst de boodschappen in huis halen. En daarna lekker met mijn lapjes stoeien.
De Storm moet nu eenmaal ooit in de kamer van ons 'zeilmeisje' komen...

24 opmerkingen:

  1. Gaaf! Wat een geweldig leuke kamer, niet te zoet, maar stoer zoals bij een zeilmeisje past! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er top uit zeg !!! Het zou zo een showroom kunnen zijn.
    En heeft ze lekker geslapen ???

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. in 1 woord WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
    wat een mooie spullen en kleuren ( misschien wil ze met me ruilen :-) ) ..... naah ik denk van niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met zo'n mooie kamer zou ik ook niet willen wachten. Het ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei gezellig geworden, Marguerite! Het blauw en rood.....geweldige combi! Ik snap wel dat je dochter niet langer wilde wachten!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kamer, wat hebben jullie dit thema mooi uitgewerkt.
    Je meisje zal hier genieten! Zeker als de mooie quilt er ook nog eens bij komt :)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is echt heel mooi geworden, erg smaakvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, maar dat kan ik me heel goed voorstellen dat jullie dochter er al vast wil slapen! Wat een prachtige kleuren, helemaal mijn smaak! Toppie! En straks ook nog een mooi quilt, ze komt haar kamer voorlopig niet meer af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super, wat mooi! Ik snap goed dat jouw dochter niet langer kon wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhh wowww,wat schitterend geworden zeg.....heel sfeervol en gezellig is het.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke kamer heeft je dochter gekregen. Echt super, die kan ik hier ook wel slijten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. tjeemie ziet dat er leuk uit kan begrijpen dat ze niet kan wachten hahaha ze wil dat natuurlijk al aan iedereen laten zien ziet er heel leuk en mooi uit hoor superrrrr ... welke meid wil dit niet ... gezellig hoor zo kamer ...die komt straks niet meer beneden hahahaha ...fijne week en nog veel plezier met de rest van het style maar dat gaat zeker lukken ... lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kamer is het geworden, zeg! Heerlijk, al die planken, wat zal ze daar lekker zitten en slapen!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kunt wel zien dat daar een zeilmeisje in komt te slapen!
    Ziet er heerlijk fris en gezellig uit. En zo mooi geschilderd.
    Wat zal de storm daar mooi staan als hij klaar is.
    Je bent nu helemaal op dreef met kwast en verf zie ik. Moedig hoor, want ik vind het voorbereiden van de te schilderen objecten altijd zo veel werk, dat de moed me al bij voorbaat in de schoenen zakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een werk hebben jullie verzet. Het is prachtig geworden. Ik kan me voorstellen dat ze niet langer wilde wachten. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend. Hier kunnen meisjes hun puberjaren wel in doorbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Is leuk geworden en zo grappig, nog steeds dezelfde kast! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kamer zo, eer van je werk
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kan me voorstellen dat ze niet langer kon wachten. Haar kamer is dan ook wel heel mooi geworden. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een heerlijke kamer om in te slapen, lezen of gewoon er te zijn....super, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super! Dacht het al...die kan niet wachten!
    Complimenten, is prachtig geworden!
    gr Richt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo he geweldig een echte mooie kamer is dat geworden!!!
    Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super pluim voor je .... die kamer is op en Top prachtig en mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen