maandag 13 januari 2014

Puntjes op de i...

Ben het hele weekend aan het verven geweest. De muren zijn nu af. Ben er heel tevreden over.



Kan nu de puntjes op de i gaan zetten. De hang-/legkast moet nog een kwastje hebben. Zo ook de stoel en nog wat houten ladenkastjes. En dan kan de boel ingericht worden. Rozemarijn kan niet wachten tot ze weer in haar slaapkamer mag gaan slapen.
Weg tussen de rommel en dozen op zolder.


Nog een paar kruissteekjes en dan kan ik ook bij mijn borduurwerk de puntjes op de i gaan zetten.
De details komen dan in het zicht door stiksteekjes.


Kijken jullie als jullie tijd en zin hebben ook even op http://3treelady.blogspot.nl
Mijn 'oudste' vriendin is ook een blog begonnen.
Met oudste bedoel ik niet dat ze heel oud is. Maar we zijn al vriendinnen vanaf de eerste klas van de lagere school. Even rekenen, al 44 jaar.
Ben in mijn oude fotoboeken gedoken en dit is de eerste foto waar we beiden op staan.
In het bovenste cirkeltje staat mijn vriendin. Netjes in de camera kijkend.
In het onderste cirkeltje sta ik. Sta natuurlijk weer niet op te letten maar te kletsen.
Op mijn rapporten stond standaard; ze kletst veel te veel. Is later over gegaan hoor! Ehum...

17 opmerkingen:

  1. Bezig bijtje.... De kamer wordt (is) prachtig !! Ik snap dat ze staat te trappelen om daar in te mogen slapen.
    Leuk die foto van zo lang geleden (haha).
    Maar eh.... met wie sta je te kletsen dan ? De anderen kijken toch netjes naar 'het vogeltje'?
    Je kletste tegen de muur whahaha LOL

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben eerst maar naar je din gegaan om die te gaan volgen :-) ik vind dat zelf ook leuk haha
    je muren zien er geweldig uit evenals je borduursel ♥ xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kamer,ik hoop dat ze er gauw mag gaan slapen.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ehum volgens mij zou dat nu nog in je rapport staan, hihi. De kamer wordt mooi, kan me voorstellen dat ze daar snel in wil trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaaa wat grappig die foto!!! Die heb ik ook nog. Zooo leuk! Met juffrouw Goossens. Jeetje zooo lang geleden!
    En wel fijn dat je nu niet meer zo veel kletst ja...........gelukkig ook niet minder......

    Enn....een volger erbij! Jippie!!!!
    En een volger van een heel leuk blog, heb al gekeken en gevolgd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk wordt de kamer zeg! en je vriendin maakt ook leuke dingen dus haar ga ik ook gezellig volgen!
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er prachtig uit, mooie foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er lekker helder en fris uit, doet aan zon,zee en strand denken..mmm. Jij kan echt alles..Ik ga ook nog even bij je vriendin kijken...aagje hé?! Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend wordt het Marguerite, ook al kost het veel werk je krijgt er wel wat voor terug, ziet er super uit. Ben net even bij Ana langs geweest hoor en meteen volger bij haar geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat wordt die slaapkamer mooi! en wat knap dat je dat allemaal zelf doet. petje af hoor, wat zal je dochter straks genieten
    doeg
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat wordt de kamer van je dochter prachtig. Echt mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is de slaapkamer geworden. Mooie kleur zo met dat wit.
    Daar past mooi de quilt in die je aan het maken bent (de storm), dus maar flink doorwerken :-)
    Wat een lieve kindjes op die foto.
    Jij bent duidelijk aan het flirten met dat leuke jongetje naast je, toen al?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh mooi geworden !! Kan je bij mij ook ff verven hahaahaha.... en je borduurtje wordt volgens mij heeel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan me voorstellen dat Rozemarijn niet langer kan wachten! Prachtig ziet het er nu al uit...laat staan als ie helemaal klaar is!

    En wat een leuke klasse foto!

    Een witte en winterse groet vanuit Noorwegen,
    Richt


    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er mooi uit, Marguerite! Mooi dat blauw! Wat leuk die oude klassefoto....lekker nostalgisch!
    Succes nog verder met de slaapkamer!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De kamer wordt echt heel leuk, ook helemaal m'n kleuren. En als hij dan weer gezellig bewoond wordt, is het helemaal af. Leuk die oude foto, ik ga gelijk even bij je vriendin kijken.
    Groetjes,
    Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hej hej, wat een gezellige blog heb jij! Leuk om hier eens rond te snuffelen :) Wat wordt de kamer prachtig, vooral de kleuren zijn erg mooi! Veel succes nog verder, je dochter gaat hier vast heel erg blij mee zijn! Groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen